Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine, 20 mei 2012

Checklist: Klantenservice

Zorg dat uw klanten u trouw blijven met een goede service

Denk eens terug aan uw laatste slechte aankoopervaring. Kreeg u geen antwoord op uw mail naar die webshop? Kende die winkelbediende het verschil niet eens tussen een cd-romspeler en een harde schijf? Zat u uren in de wacht met uw klacht over uw telefoonabonnement?


Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De scheidslijn tussen succes en ellende is dun als je jouw devil inside niet onder ogen komt. Dan saboteer je jezelf en anderen, met grote gevolgen voor jou, je familie, je vrienden en de mensen aan wie je wellicht leiding geeft. Het beoefenen van introspectie is dan ook de belangrijkste vaardigheid die wij in ons leven kunnen inzetten.
Lees verderMeer boeken