| |
Weblog's van |
Door: ,
05 februari 2012
|
Zet menselijk kapitaal écht op de eerste plaats |
De ondernemer staat voor grote uitdagingen, zeker de komende jaren. Hij moet zich, meer dan voorheen onderscheiden van de rest. Hoe? Het bedrijf beter maken begint bij de basis. In de komende artikelen op mijn weblog zal ik, aan de hand van een aantal thema\'s, aspecten van goed ondernemerschap behandelen. De verhalen zijn bedoeld om de ondernemer aan het denken te zetten en te prikkelen. |
|
Door: ,
22 december 2011
|
Allemaal ondernemertje spelen! |
De ondernemer staat voor grote uitdagingen, zeker de komende jaren. Hij moet zich, meer dan voorheen onderscheiden van de rest. Hoe? Het bedrijf beter maken begint bij de basis. In de komende artikelen op mijn weblog zal ik, aan de hand van een aantal thema\'s, aspecten van goed ondernemerschap behandelen. De verhalen zijn bedoeld om de ondernemer aan het denken te zetten en te prikkelen. |
|
Door: ,
07 december 2011
|
Wees eens écht vriendelijk tegen je klant! |
De ondernemer staat voor grote uitdagingen, zeker de komende jaren. Hij moet zich, meer dan voorheen, onderscheiden van de rest. Hoe? Het bedrijf beter maken begint bij de basis. In de komende artikelen op mijn weblog zal ik, aan de hand van een aantal thema\'s, aspecten van goed ondernemerschap behandelen. De verhalen zijn bedoeld om de ondernemer aan het denken te zetten en te prikkelen. |
|
Door: ,
23 november 2011
|
Ga eens wat doen; actie! |
De ondernemer staat voor grote uitdagingen, zeker de komende jaren. Hij moet zich, meer dan voorheen, onderscheiden van de rest. Hoe? Het bedrijf beter maken begint bij de basis. In de komende artikelen op mijn weblog zal ik, aan de hand van een aantal thema\'s, aspecten van goed ondernemerschap behandelen. De verhalen zijn bedoeld om de ondernemer aan het denken te zetten en te prikkelen. |
|
Door: ,
13 juni 2011
|
Ondernemers doen te weinig aan zelfreflectie! |
In een webartikel van Management Team, met als titel ‘Een goede leider heeft niet alle antwoorden’ wordt aangegeven dat leidinggevenden voornamelijk ‘zenden’. Daarmee wordt bedoeld; "In veel literatuur over leiderschap wordt het belang van ontvangen benadrukt, zoals luisteren, empatisch meekijken en -voelen. In de praktijk zijn veel leidinggevenden van goede wil, maar kunnen ze het niet laten om toch vooral te zenden." |
|
Door: ,
24 mei 2011
|
Pas op voor het nieuwe werken! |
Het Nieuwe Werken is \'hot\' en sterk in opkomst. De markt dwingt organisaties, ook die van u, om met deze tendens mee te gaan. Simpelweg \'nee\' verkopen aan potentiële medewerkers als zij vragen of ook het nieuwe werken in uw organisatie mogelijk is, kan niet. Goede medewerkers eisen het nieuwe werken en dus zullen organisaties mee moeten in deze ontwikkeling. Maar, klopt het dat het nieuwe werken werkt? |
|
|
|
|
|