Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Weblog
 
Door: Sander Wijdemans, 27 februari 2016, 00:00 uur

Vergroot je naamsbekendheid met folders

 

Folders, als ondernemer kun je niet zonder. Het is een vrij eenvoudige manier om je onderneming te presenteren, je aanbieding te promoten of je evenement onder de aandacht te brengen. Maar hoe spring jij als ondernemer nu tussen al die andere aanbieders uit? Dat doe je met je folder.
 


Unieke folder
Een folder uniek maken, hoe doe je dat? Kenmerkend aan folders is dat deze gevouwen zijn. Kun je hiermee uitblinken? Ja! Zo kun je uit verschillende vouwwijzes kiezen. Denk bijvoorbeeld aan de wikkelvouw, de zigzagvouw, de luikvouw of de kruisvouw. Allemaal vouwwijzes waarmee je folder net iets specialer wordt. Zo kunnen de zijdes van je folder in tegengestelde richting worden gevouwen, naar binnen gevouwen of kruislings worden gevouwen. Zomaar enkele vouwwijzes die je niet zo vaak ziet tussen de grote stapel die wekelijks bij je op de mat valt.
 
Opvallen met papier 
Naast de verschillende vouwwijzes, kun je uit verschillende diktes papier kiezen. Zo worden de standaard huis-aan-huis folders vaak gedrukt op 90 grams papier, maar ook op 135 grams. Heeft je folder weinig pagina's? Dan kun je kiezen voor 170 grams papier. Eigenlijk allemaal vrij standaard tot dusver. Wil je een stevige folder die net even anders is? Dan kun je kiezen voor 250 grams. Dat is dik papier met een glanzende uitstraling én maakt dat jouw folder afwijkt van de standaard. Naast verschillende diktes kun je ook kiezen uit diverse papiersoorten. Zo kun je als je gaat voor een unieke folder, bijvoorbeeld kiezen voor gerecycled papier of linnenpapier.  
 
Folder in de spotlights
Naast een bijzondere vouw, stevig papier en een unieke papiersoort kun je je folder voorzien van een speciale afwerking, zodat deze nog meer opvalt. Zo kan je een UV lak hoogglans aan laten brengen, zodat je hele folder een enorm glanzende laag heeft. Wil je juist een bepaald element eruit laten springen? Dan kun je bij een drukkerij kiezen voor een spot UV lak. Je folder krijgt dan alleen op die plek hoogglans. Kortom, er zijn genoeg mogelijkheden om met succes jouw folder te drukken
 



 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

 

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken