Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Sinterklaastrends 2016: traditionele cadeaus in een modern jasje

Reactie: Voor mijn zoon via een https://www.ps4-kopen.nl/ een PS4 Bundel gekozen en deze door sinterklaas laten geven. Hij is er super blij mee!
Richard   |    |  6 juli 2017

Mobiele ransomware: een groeiende dreiging

Reactie: Wat goed dat hier (veel) aandacht aan wordt besteed. Als reparateurs krijgen wij hier ook steeds vaker vragen over van onze klanten. Een telefoon kan niet alleen kapot gaan aan de buitenkant, maar ook via de achterdeur aan de binnenkant. Goede kennis en voorlichting is dan erg belangrijk.
Chris   |    |  5 juli 2017

Rittenregistratie: waar ligt de grens tussen zakelijk en prive

Reactie: Ik krijg een functie gerelateetde auto. Ik mag hiermee geen prive ritten rijden. Maar ik heb een lat relatie. Beide adressen bevinden zich in mijn werkregio echter liggen 140 km uit elkaar. Wat is hiernij mogelijk?
Fran   |    |  3 juli 2017

Vriendelijke aanmaning werkt beter dan boze brief

Reactie: Klopt, daarbij zijn zakelijke debiteuren minder snel geneigd tot het betalen van de incassokosten.
Maarten Verweij   |    |  30 juni 2017

Snackbar ontdekt internet

Reactie: Via internet je bestelling aanvragen is ook veel makkelijker dan het zelf ophalen.
Internet aanvragen   |    |  30 juni 2017

Lang TV kijken en weinig beweging slecht voor het geheugen

Reactie: Ik weet niet of een Nintendo de juiste oplossing is. Gamen, ook al beweeg je wellicht wat meer met een Nintendo Wii, is geen goede gewoonte voor jonge kinderen. Tegenwoordig heeft elke 8-jarige een iPad en gamen stimuleren lijkt me dan niet de juiste stap. De Nintendo Switch is daarnaast niet meer zoals de Wii en stimuleert bewegen niet. Ik denk daarom dat je kinderen naar buiten moet sturen en niet te vroeg een iPad / game console moet geven.
Nintendo Switch kopen   |    |  28 juni 2017

Vriendelijke aanmaning werkt beter dan boze brief

Reactie: Ik zie dat het een ouder artikel is, maar ook recent weer in het nieuws geweest. Het vriendelijke incasseren leent zich vooral richting particuliere debiteuren. Zakelijk werkt dat niet. Voor b2b incasso is meer druk nodig. Als er onvoldoende druk is, wordt niet betaald, of wordt een ander eerst betaald.
Lucien Ridderbroek   |    |  25 juni 2017

Bijna helft ingeruilde mobiele telefoons is een iPhone

Reactie: Het sterkste punt van de iPhone's is het bestuurssyteem. Voor de rest zijn Samsung samrtphones veel superiuer vind ik. Ook tov van een reparatie zijn die van iPhone's niet te belaten.
Frank   |    |  20 juni 2017

Aanhoudende interesse in Nederlands vastgoed

Reactie: Wij hebben sinds enkele jaren ook een toename in het aantal Nederlandse klanten die geÔnteresseerd zijn in vastgoedprojecten in/en rond Belgisch Limburg.
Johan   |    |  20 juni 2017

Een huis verkopen moet voordeliger worden

Reactie: Het lijkt mij wel een idee om in te lijsten. In veel berghutten in Oosterrijk hangen dergelijke lijstjes ook! Maar dan met de tekst
'' morgen alles gratis''. Helaas blijft die tekst er altijd hangen.
Frans   |    |  19 juni 2017

Een huis verkopen moet voordeliger worden

Reactie: Kopers en verkoper moeten meer gebruik maken van onafhankelijke woninginspecteur Veelal krijg je hiermee een eerlijke verkoopprijs
Jan   |    |  15 juni 2017

Nederlander laat zich leiden door korting bij online shoppen

Reactie: In BelgiŽ zijn er ondertussen verschillende kortingscode websites actief. Zij merken ook dat mensen sneller een aankoop op het internet doen wanneer ze gebruik kunnen maken van een kortingscode of speciale aanbieding.
Jeroen   |    |  15 juni 2017

Een huis verkopen moet voordeliger worden

Reactie: Hoe zullen we het noemen, elkaar voor de gek houden.. Als de kopers de makelaar gaan betalen zullen ze minder voor de woning bieden. uiteindelijk zal de verkoper er niet veel mee opschieten. En voor wiens belang gaat de gratis makelaar??
PvL   |    |  15 juni 2017

Overstappen van zakelijke energieleverancier: de fabels en feiten op een rij

Reactie: Dag Sander,

Prima uiteenzetting. Ik deel je analyse.

Wil je altijd de laagste prijs voor ťťn jaar, dan is jaarlijks overstappen (bijna altijd) de beste keuze. Alleen bij aanzienlijk verbruik legt de welkomstpremie soms onvoldoende gewicht in de schaal.

Wil je altijd de scherpste prijs per eenheid kWh (stroom) en m3 (gas) en vind je het vervelend om ieder jaar over te stappen omdat je leverancier nu eenmaal belachelijk hoge prijsstijgingen doorvoert. Kies dan voor een variabel contract bij Vrijopnaam. Geen fratsen. 100% Nederlandse zon tegen altijd de scherpste prijs, en CO2 gecompenseerd gas.

En je draagt bij aan meer zon in NL!

Met zonnige groeten,
Bas
Bas Wijnen   |    |  15 juni 2017
7  8  9  10   ... 106
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Maandagmorgen staat alles op z’n kop! is een no-nonsense managementboek dat je helpt concrete stappen te zetten om je marktkracht te vergroten. Een verademing na al die hypes over Agile, Scrum en Holacracy. Een down-to-earth boek waarmee je als ondernemer bereikt wat je wilt bereiken. Want het is niet zo moeilijk als de goeroes je willen laten geloven: ‘Het geheim zit in jouw besluit om maandagmorgen direct aan de slag te gaan’.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Stijgers Dalers
Doc data 1.78  87.4 %
Altice 10.44  10.5 %
Value8 5.44  5 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Groothandels 49.3  -3.3 %
Brill kon 34.6  -1.7 %
Meer beurs