Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

De kracht van fora voor bedrijven

Reactie: Veel bedrijven zien fora nog over het hoofd, maar toch durven wel steeds meer de stap te nemen om er gebruik van te gaan maken.
Daniel   |    |  8 september 2017

Van eenmanszaak naar BV? Drie redenen waarom

Reactie: Voor het omzetten van een eenmanszaak naar BV kijk ook eens op www.uniforce.nl, als u ook gebruik wilt maken van sociale zekerheid.
Josefien Koot   |    |  5 september 2017

Tips om de warmte uit uw kantoor te verdrijven

Reactie: Denk ook aan goede zonwering voor kantoren.
M+N projecten   |    |  4 september 2017

82 kantoorinrichting tips voor een positieve en productieve werksfeer

Reactie: Goede tips! Zonwering heeft inderdaad veel invloed op de productiviteit.
M+N projecten   |    |  4 september 2017

Kantorenmarkt vond in 2016 weg omhoog

Reactie: Ook krijgen kantoren een steeds betere energielabel. Goede ontwikkeling!
M+N projecten   |    |  4 september 2017

Tips voor een functionele kantoorinrichting

Reactie: Het meest duurzame zonwering helpt je het lichtinval te beperken.
M+N projecten   |    |  4 september 2017

De IT’er kan naar huis (soms dan)

Reactie: misschien eerst eens een cursus Nederlands volgen voor dit soort publicaties geschreven en gepubliceerd worden?
Maar één voorbeeld van een onzin-zin: Het voordele hiervan is de mogelijke kostenbesparing en weinig overheid
Jos   |    |  28 augustus 2017

Heb ik als zzp’er nog wel een boekhouder nodig?

Reactie: Ik ben het met Erwin eens. Echter deel ik de mening wanneer je een starter bent, en misschien nog geen heel groot inkomen hebt dat je tot die tijd zelf je boekhouden regelt.
hans   |    |  25 augustus 2017

Vijf tips voor uw nalatenschap als ondernemer

Reactie: Houd hierbij ook goed rekening watvoor verzekering je afsluit. Zo zijn er verschillende soorten uitvaartverzekeringen. Bijvoorbeeld: kapitaal- of naturaverzekering.
Het is verschil van deze verzekeringen is van belang. Bij het sterfgeval wordt er bij een naturaverzekering geen geldbedrag uitgekeerd, maar wordt de begrafenis geregeld. Bij een kapitaalverzekering heeft u meer vrijheid in de invulling van de begrafenis. Verdiept u hier zich ook zeker in!
Uitvaartverzekering   |    |  23 augustus 2017

Grootste zorg ondernemer: tijdgebrek

Reactie: Ben door het onderzoek van Amersfoorte wel verder gekomen. Ben benieuwd hoe dit zal ontwikkelen. Ook zijn het vergelijken van de zorgverzekeringen een goed idee.
Zorgverzekering vergelijken   |    |  22 augustus 2017

Kredietwaardigheid checken in negen stappen

Reactie: Goede tips!

Als ik nog een aanvulling mag maken:

Uit het kadaster kan ook blijken van beslagen: zowel conservatoire beslagen als executoriale beslagen. Dit is uiteraard ook relevant omdat dan bekend is of er meerdere kapers op de kust zijn.
Verhaalsonderzoeken.nl   |    |  22 augustus 2017

Van eenmanszaak naar BV? Drie redenen waarom

Reactie: Ik zou onder punt 1 wel toevoegen: tenzij er sprake is van onbehoorlijk bestuur'' Dan ben je alsnog aansprakelijk.

J.Welzen
4webcom.com
John   |    |  18 augustus 2017

25 procent van nota’s pas na 88 dagen betaald

Reactie: Interessant om te lezen dat Nederland het gemiddeld genomen zo goed doet in vergelijking met andere landen. Dat terwijl je al snel geneigd bent te denken dat ook hier traag betaald wordt.

Trage betaling en het aantal faillissementen staan natuurlijk in relatie tot elkaar, zeker in landen waarin een faillissementsaanvraag het meest effectieve incassomiddel is. Zo kan een tijdelijke liquiditeitskrapte al snel tot een faillissement leiden.
Lucien Ridderbroek   |    |  18 augustus 2017

Online facturen vaak de oorzaak van te laat betalen

Reactie: Facturen per e-mail is toch een kwestie van verwerken volgens een systeem? Facturen per post kunnen kwijt raken of verkeerd worden bezorgd. Daarnaast speelt het risico van fraude met facturen per post omdat facturen uit brievenbussen kunnen worden gevist en vervolgens worden aangepast qua rekeningnummer e.d.

Spamfolder wekelijks checken helpt ook :-)
Lucien Ridderbroek   |    |  14 augustus 2017
1  2  3  4  5   ... 105
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Brisk-index: 248.02 0.56 %
Stijgers Dalers
Value8 5.33  5.8 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Altice 7.99  -3.6 %
Beter bed 14.53  -2.5 %
Meer beurs