Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

De zes belangrijkste HR-wetswijzigingen voor 2017

Reactie: Heeft Asbroek het over 2017 of 2018?
Marc Kosterink   |    |  22 september 2017

Jonge zp’er voelt zich steeds minder een ‘externe’ binnen organisatie

Reactie: Daar zal met die nieuwe wet vanaf 2018 wel een einde aan komen.,
Anthon   |    |  21 september 2017

Prinsjesdag: gevolgen voor ondernemers

Reactie: Duurzaam ondernemen wordt goed gepromoot.
Hazekamp   |    |  21 september 2017

De kracht van fora voor bedrijven

Reactie: Wat mij opvalt is dat veel fora leeg beginnen te raken vanwege social media. Hoewel social media nu de makkelijkste manier is om het grote publiek te bereiken, zijn degenen die nog steeds actief de fora bezoeken vaak de experts op het betreffende vakgebied. Wil je serieuze feedback op een nieuw idee of een product, dan is een forum wat mij betreft ook de beste plek.
Guido   |    |  19 september 2017

Het verhuisplan voor de mkb ondernemer

Reactie: Een checklist bij het verhuizen helpt altijd, er zijn veel dingen die je snel over het hoofd ziet.
checklist verhuizen   |    |  18 september 2017

Tips voor het kiezen van een vloer op kantoor

Reactie: Naast het kiezen van een goede vloer voor op het kantoor is het ook belangrijk goede zonwering te kiezen.
M+N projecten   |    |  18 september 2017

22 procent ondernemers in relatieproblemen door geldzorgen bedrijf

Reactie: Zeldzaam verfrissende open blik op de werkelijkheid; die overigens strookt met persoonlijke ervaring Ťn meer dan 30 jaar MKB-advies!
Misschien niet voor niets dat de bron van deze waarachtigheid ligt bij de vrouwelijke Chief Executive Officer van een investeringsfonds? ''The boys'' neigen toch vaker naar een stiff upper lip en meer hoog houden van de uiterlijke verschijning. Niets mis mee en vaak verstandig: maar als je het probleem wilt oplossen moet je wel eerste de balls hebben om het te durven benoemen. Chapeau!
Ondernemersadviseur MKB   |    |  17 september 2017

De voordelen van content marketing

Reactie: Hoi Rick, wij geven bijvoorbeeld twee keer per jaar een magazine (print) uit waarvoor een redactie steeds een thema kiest. Aan de hand van min of meer vaststaande rubrieken gaan we dat thema verder uitdiepen met interviews, achtergrondverhalen en reportages. Het magazine is bedoeld voor personen en bedrijven actief in de hospitality sector en ook vanuit hun veronderstelde interesses samengesteld. Deze content willen we (in aangepaste vorm) ook online gaan inzetten. Het voornaamste doel is amuseren en inspireren. Of deze content in Google goed presteert is daarbij in feite van ondergeschikt belang.
Rick van Geel   |    |  15 september 2017

Tijd van het keuzekerstpakket is definitief voorbij

Reactie: wij van wc-eend adviseren wc-eend!
Marcel Meijer   |    |  14 september 2017

De voordelen van content marketing

Reactie: Hoi Rick, bedankt voor je aanvulling! Ik ben benieuwd op basis van welke informatie jij aansprekende en pakkende content ontwikkelt. Kan je daar wat meer over vertellen?
Rick Zuidbroek   |    |  14 september 2017

De voordelen van content marketing

Reactie: Dat online vindbaarheid de kern van content marketing zou zijn, klopt wat mij betreft niet. Content marketing omvat het creŽren en cureren van waardevolle content voor de doelgroep. Dat gaat ten eerste verder dan alleen online content. Daarnaast kan vindbaarheid in relatie tot content marketing geen doel op zich zijn volgens mij; eerder mooi meegenomen. Punt is dat content marketing door de hype - helaas en ten onrechte - een containerbegrip is geworden voor van alles dat met tekst en beeld te maken heeft. Als je content creŽert en publiceert met als primaire doel om beter vindbaar te worden in en meer bezoekers te krijgen uit zoekmachines, dan heet dit wat mij betreft SEO en geen content marketing. De crux zit hem naar mijn mening in het waardevol willen zijn voor de doelgroep vůůrdat je hebt geconstateerd dat de doelgroep een bepaalde behoefte heeft. In het geval van SEO maak je gebruik van data, waardoor je per definitie inspeelt op een bestaande behoefte of (zoek)gedrag.
Rick van Geel   |    |  13 september 2017

Directe data-uitwisseling Europese organisaties stijgt

Reactie: Zeker nu met glasvezel, gaat het een stuk sneller. Met name de grotere content als videos.
Glasvezel vergelijken   |    |  11 september 2017

De kracht van fora voor bedrijven

Reactie: Vooral het laatste stuk, betreft leren van elkaar, is natuurlijk erg belangrijk. Dat is dan ook de reden dat er forums bestaan.

Naast forums zijn er ook zogeheten 'mastermind'-groepen. Mensen vanuit verschillende branches, met verschillende skills, die elkaar ondersteunen. Ook dit kan interessant zijn voor ondernemers!
Klaas Koopman   |    |  9 september 2017

De IT’er kan naar huis (soms dan)

Reactie: Tegenwoordig gaat toch alles via de cloud en kan je bij een storing gewoon de desbetreffende aanbieder contacteren.
Internet en TV   |    |  9 september 2017
1  2  3  4  5   ... 105
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Brisk-index: 248.02 0.56 %
Stijgers Dalers
Value8 5.33  5.8 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Altice 7.99  -3.6 %
Beter bed 14.53  -2.5 %
Meer beurs