Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Checklist: Leiderschapsstijlen

Reactie: Mooi allemaal theorie over leiderschap, authentiek gedrag, doelen stellen en gedrag beinvloeden welke stijl, who cares. Hoe gemakkelijk en leuk kan leiderschap zijn?!
Andrť   |    |  15 februari 2011

Check uw telefoonrekening!

Reactie: Er staan kostenposten op die mij onbekend zijn of niet te controleren zijn. Ga je bellen voor nadere uitleg sta je lang in de wacht en geef het omwille van tijd en kosten op.
E.M.T. Klutman   |    |  10 februari 2011

Hoe staat u tegenover het kabinet Rutte?

Reactie: De eerste indruk is erg goed!
Jolanda   |    |  10 februari 2011

Checklist: Leiderschapsstijlen

Reactie: En een goed manager weet in verschillende situaties goed in te schatten welke leiderschapsstijl bijdraagt tot het beoogde resultaat: situationeel leiderschap dus....
Eric   |    |  7 februari 2011

Reserveer uw etentje voortaan online

Reactie: Dat is inderdaad wel erg handig. Thanks voor de tip!
Willem de Boer   |    |  7 februari 2011

Checklist: Leiderschapsstijlen

Reactie: ok. laten we op-denken in plaats van afdenken: wat kunnen we toevoegen? Steeds meer wordt de persoon van de manager/leider belangrijk. Wat dacht je van authentiek leiderschap?
Pam   |    |  7 februari 2011

Zeven slimme manieren om succesvol te blijven in slechte tijden

Reactie: Helder artikel. Zet je inderdaad aan het denken.

@Gert Koutstaal, de site leest nu niet lekker. Je zou er bijvoorbeeld over na kunnen denken om je menu i.p.v. aan de bovenkant in de linkerkolom te zetten en het menu aan de bovenkant van een paar handige snelkoppelingen te voorzien.
Jeroen   |    |  7 februari 2011

Bezuinigingen bij banken leiden tot stroeve communicatie met mkb

Reactie: Eigenlijk TE gek voor woorden.... Het MKB is juist de grootste motor van de economie.
Rob   |    |  3 februari 2011

Meer mogelijk met Van Werk Naar Werk in het MKB

Reactie: Geen letter in dit overigens goede artikel over de mogelijkheid om van werk-naar-eigen-baas te gaan.

Vooral voor oudere werknemers die moeilijk aan een nieuwe baan komen, maar een hoop ervaring hebben in hun vakgebied, nog wel een oplossing.

Beperkte middelen is bekend, maar wat is beperkt? Voor een bedrag van rondom Ä 2000 ex BTW is begeleiding naar een goede start al mogelijk.
Jaap Schuddeboom   |    |  1 februari 2011

Moet de Kamer van Koophandel opgeheven worden?

Reactie: Naast ondernemer ben ik ook voorzitter van de Partij Voor Gerechtigheid. In deze hoedanigheid ben ik tot de conclusie gekomen, dat de KVK geen verantwoordelijkheid neemt bij onjuiste registraties. Wij hadden een bestuurslid geschorst, die de volgende dag naar de KVK reed en een deel van het bestuur uitschreef. Uiteindelijk na een lange procedure bij het College van Beroep voor het bedrijfsleven is het teruggedraaid, alleen het uitschrijven van de bestuurder die het veroorzaakte blijft onmogelijk. Dat is civiel. Hoewel de KVK gelijk had moeten controleren, weigert ze alsnog verantwoordelijkheid te nemen. Voor mij zal de kamer geen functie meer moeten hebben als het gaat om verenigingen en stichtingen. Dit dient buiten de KVK georganiseerd te worden.
Arjan   |    |  27 januari 2011

Ondernemer wendt zich tot partner voor eerlijk advies

Reactie: Van nature zal iemand zich eerder tot zijn partner wenden wat betreft financiŽle zaken. Op het emotionele vlak is dat anders en is een onafhankelijk vertrouwenpersoon een goed klankbord om in goed vertrouwen verhaal te doen en advies te krijgen.

Jerabel Coaching & Structuuradvies   |    |  27 januari 2011

NVB: woningbouwsector wacht double-dip

Reactie: Verder vindt de NVB dat het kabinet het geld dat is overgebleven uit de Stimuleringsregeling Woningbouw opnieuw in moet zetten. Ook zou er overleg moeten komen tussen gemeenten en marktpartijen over verantwoord grondbeleid

Ik vind dit bijna ongelooflijk qua brutaliteit, nog meer subsidie voor huizenkopers ? Waarom vragen we de regering niet om alle huizen op te kopen en die vervolgens gratis uit te delen ? Als de markt uw huizen niet wil, beste NVB dan moet u heel snel uw business model eens gaan herijken. Verantword grondbeleid. Weet je wat, als de bouwbedrijven bereid zijn om volledig af te zien van grondspeculatie en hun winst vrijwillig aan de belasting afstaan, dan klinkt het tenminste nog een beetje rechtvaardig.

Wie betaalt bepaalt, weet u nog ?
Gaby Zonneveld   |    |  25 januari 2011

Zeven slimme manieren om succesvol te blijven in slechte tijden

Reactie: Voor tips over linkbuilding.. volg Gert Koutstaal. ;-) Vergeet alleen niet sites te kiezen die matchen anders kan het wel eens averechts werken, Gert.
ellen   |    |  24 januari 2011

Bedrijf verdient - ondanks boete - bijna vijftien miljoen met sms\'en

Reactie: De berekening van 15 miljoen minus boete klopt, alleen dit restbedrag verdwijnt vermoedelijk niet in de zakken van de fraudeur. Het grootste deel van de 1,50 eur per SMS gaat naar de telco waar de ontvanger zijn abonnement heeft. Kortom de KPN, Vodafone etc hebben aan de truc van deze oplichter flink verdiend en krijgen geen boete.
merwin   |    |  20 januari 2011
104  105   ... 106
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Data Recovery Nederland haalt voor klant 115 bitcoins terug
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Maandagmorgen staat alles op z’n kop! is een no-nonsense managementboek dat je helpt concrete stappen te zetten om je marktkracht te vergroten. Een verademing na al die hypes over Agile, Scrum en Holacracy. Een down-to-earth boek waarmee je als ondernemer bereikt wat je wilt bereiken. Want het is niet zo moeilijk als de goeroes je willen laten geloven: ‘Het geheim zit in jouw besluit om maandagmorgen direct aan de slag te gaan’.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Stijgers Dalers
Doc data 1.78  87.4 %
Altice 10.44  10.5 %
Value8 5.44  5 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Groothandels 49.3  -3.3 %
Brill kon 34.6  -1.7 %
Meer beurs