Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Reacties

Privacy: wat mag wel en wat mag absoluut niet?

Reactie: Het eerstgenoemde voorbeeld van Frans is iets waar ondernemers de komende tijd rekening mee moeten houden. Vaak wordt nog gedacht dat het niet zo'n vaart zal lopen maar als je als bedrijf niet klaar bent met de maatregelen die je moet nemen voor 25 mei 2018, dan zou je wel eens een flink probleem kunnen krijgen. PrivacyCollectief Venlo adviseert ondernemers in Zuid Nederland op dit gebied.
Theo Kusters   |    |  23 maart 2017

Sint steeds eerder in het land

Reactie: Met name Heelys schoenen waren erg in trek!
Heelys kopen   |    |  18 maart 2017

Jaguar F-type

Reactie: Die cabrio Jaguar F-type gaat wat mij betreft toch wel boven de Porsche 911 GTS. Wel nog even sparen... Of misschien kan ik 'm keertje huren.
Richard   |    |  17 maart 2017

Mercedes V-klasse (Brabus)

Reactie: Cool zo'n ge´ntegreerde Apple TV!
John   |    |  17 maart 2017

Jaguar F-type

Reactie: Mooie HD beelden maakt die GoPro camera! Mooi om mijn favoriete auto in HD beeld te zien :)
Jantjeh   |    |  17 maart 2017

Innovatie handleiding voor de ondernemer

Reactie: Bedankt voor de mooie uiteenzetten en voorbeelden, Sander! Voor ons als vooruitstrevend B2B bedrijf in de voedsel branche is en blijft dit heel belangrijk. Ik heb je artikel met plezier gelezen.
Mark van der Salm   |    |  17 maart 2017

'Nederland maakt keus voor stabiliteit in onrustige wereld'

Reactie: Helemaal mee eens, ben blij dat het populisme niet gewonnen heeft.
Alles-in-1   |    |  16 maart 2017

'Meer innovatiesubsidie prima, maar subsidiesysteem moet op de schop'

Reactie: Sorry om een vlieg in de soep te doen: er gebeurt ook nog veel te weinig validatie vooraf. Sommige organisaties zijn met alle respect helemaal niet in staat om te innoveren, omdat ze basale competenties missen of de organisatie niet goed is ingericht. Een scan vooraf met een serieus assessment doet wonderen om een oordeel te vellen of de subsidiŰring een kans van slagen heeft!
Gert   |    |  16 maart 2017

VVD populairste partij onder zzp'ers

Reactie: Ik ben het met Peter eens! Dit soort onderzoeken zijn altijd heel eenzijdig maar geven geen getrouw beeld. De VVD is sowieso populair, dus ook onder de ZZP'ers!
Shepherdy   |    |  15 maart 2017

VVD populairste partij onder zzp'ers

Reactie: Dit lijkt me een kul onderzoekje. Als de OndernemersPartij zoveel steun heeft onder de meer dan een miljoen zzp'ers dan zou dat alleen al genoeg zijn voor 2-3 zetels. En ik zie de OP nergens terug in een van de algemene peilingen...
Peter   |    |  15 maart 2017

Italdesign Airbus Pop Up

Reactie: Lijkt me heerlijk om zo mobiel te zijn met een drone!
Drone kopen   |    |  14 maart 2017

Audi Sandbox

Reactie: Geweldig om die ontwikkelingen rondom VR mee te mogen maken!
Playstation VR kopen   |    |  14 maart 2017

De vijf nieuwste trends binnen bedrijfssoftware

Reactie: Heb zelf ook een smartwatch. De software functioneert prima!
Smartwatch kopen   |    |  14 maart 2017

Land Rover Discovery 'Project Hero'

Reactie: Prachtig om te zien dat technologie hulp kan bieden!

Drone kopen   |    |  14 maart 2017
1  2  3  4  5   ... 96
ADVERTORIAL
Frank van Marwijk, Michel Hoetmer, Asha Kalijan, Jan Vermeiren, Johanna Kroon en André de Waal. Lees de gratis artikelen van deze management best-seller auteurs op Managersonline.nl. Plus: handige checklists en het laatste managementnieuws!
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Moed tonen op je werk, thuis en op straat is niet vanzelfsprekend. We horen regelmatig over de gevolgen van risicomijdend gedrag. In dit boek lees je over situaties waar moed is getoond ondanks risico's. Waar keuzes werden gemaakt die niet de makkelijkste, maar wel goed waren. Waar werd volgehouden ondanks tegenstand en tegenslag. Wat valt daarvan te leren?
Lees verderMeer boeken
ADVERTORIAL
Word nu abonnee van Brisk Magazine en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists en voorbeelddocumenten voor ondernemers. Klik hier om u te registreren.
BRISK-INDEX
AEX index: 511.53 -0.21 %
Brisk-index: 203.35 -0.14 %
Stijgers Dalers
ASM internat 52.09  4.6 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Aegon 4.87  -5.3 %
Sligro food 34.65  -2.9 %
Meer beurs