Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Persberichten
28 december 2015

Supermarkten 'gewoon' open op Eerste & Tweede Kerstdag

Openingstijden.nl deed onderzoek naar het aantal supermarkten die geopend zijn op Eerste en Tweede Kerstdag. Het aantal supermarkten dat open is op Eerste Kerstdag is in 2015 verdubbeld ten opzichte van 2014. Tweede kerstdag blijft onverminderd populair.
Lees verder »  Reageer »
21 juli 2015

Het Nederlandse Saleduck verovert de Europese online consumentenmarkt

Saleduck (voorheen Bridge Marketing B.V.) kan met trots melding maken van het feit dat ze een nieuwe corporate branding-strategie heeft bepaald, de corporate website www.saleduck.com heeft gelanceerd en dat ze de afgelopen maand toegetreden is tot de Deense en Finse online consumentenmarkt. Deze week, zal Saleduck ook live gaan in Oostenrijk en Zwitserland (Romandië).
Lees verder »  Reageer »
25 juni 2015

Online marketingbureau succesvol als Google Partner

Team Nijhuis, bureau voor merkcommunicatie, verschijnt in de promotievideo van Google. Het bureau heeft op succesvolle wijze de transitie weten te maken van een traditioneel bureau naar een volwaardige speler op het gebied van online marketing dankzij de intensieve samenwerking met Google. De samenwerking met Google staat volledig in het teken van Google AdWords. Google AdWords is het advertentieprogramma van Google.
Lees verder »  Reageer »
12 maart 2015

Energiedirect.nl trotse winnaar Gouden Energie Award

Met de hoogste scores op prijs, klantenservice en klanttevredenheid is energiedirect.nl de winnaar geworden van de eerste Pricewise Gouden Energie Award, die in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction tot stand is gekomen op basis van ruim 1 miljoen prijsvergelijkingen en 3000 klantbeoordelingen
Lees verder »  Reageer »
10 maart 2015

Hoe is uw online reputatie, en die van uw bedrijf?

U wilt online potentiële klanten bereiken, natuurlijk. En als u ze eenmaal bereikt hebt, dan wilt u hen een goede website tonen, om zo de kans zo groot mogelijk te maken dat deze bezoekers converteren naar klanten. Maar voordat deze conversie naar klant plaatsvindt, zal de potentiële klant online checken of u een betrouwbare en goede partij bent. Hier ligt dé mogelijkheid om twijfelaars en vergelijkers over de streep te trekken; met een goede, positieve en deskundige online reputatie.
Lees verder »  Reageer »
14 maart 2014

Zelf eenvoudig online databases bouwen - Maxys introduceert Picnic

Op 6 maart 2014 heeft Maxys Picnic gelanceerd: het eerste online doe-het-zelf-platform ter wereld waarmee iedereen zelf in een handomdraai professionele bedrijfssoftware kan bouwen, in de cloud en zonder te programmeren. Picnic is bedacht en ontwikkeld door Maxys Software B.V., een softwarebureau uit Nijverdal dat werkt voor bedrijven zoals Nuon, Akzo, Shell en Essent. Met Picnic richt Maxys zich met name op MKB-ers en teams binnen grotere organisaties die zelf snel online-toepassingen willen bouwen en in gebruik willen nemen.
Lees verder »  Reageer »
7 februari 2014

Archie CRM smartphone, vernieuwde versie

Mobiele CRM is niet meer weg te denken; niet alleen op de laptop maar ook op de tablet en smartphone. Overal waar je een internetverbinding hebt moet er toegang zijn tot de meest actuele relatiegegevens. Dit kan met Archie CRM voor de smartphone.
 
Lees verder »  Reageer »
15 oktober 2013

Freelancers en MKB'ers profiteren van gesponsorde leaseauto

Mijndomeinauto.nl is een goedkope, transparante auto leasemaatschappij die op een innovatieve wijze een leaseauto voor iedereen bereikbaar maakt. De gesponsorde leaseauto is een creatief en maatschappelijk verantwoord marketingconcept waarmee je je naamsbekendheid vergroot en veel exposure realiseert. Door handig gebruik te maken van sponsoring profiteert de berijder van zeer aantrekkelijke leasetarieven. Dit concept is daardoor bijzonder geschikt voor freelancers en startende MKB'ers.


Lees verder »  Reageer »
13 september 2013

Winterbanden.nl lanceert uniek Selected Dealer Netwerk

Winterbanden.nl lanceert vandaag een selected dealer netwerk. Met dit in europa unieke concept ontstaat een nieuw perspectief tussen montagepunt zijn bij een webshop en de landelijke winkelketens met honderden vestigingen. Het beste van twee werelden voor zowel de retailer (bandenbedrijven) als de online bandenbranche die enorm groeit!
Lees verder »  Reageer »
7 mei 2013

Verzekeraars laten mobiele internetters massaal links liggen

Het aantal verzekeraars dat een mobiele website beschikbaar heeft voor op een smartphone of tablet valt behoorlijk tegen. Uit onderzoek van Verzekeringvergelijk.nl blijkt dat nog geen kwart van de verzekeraars, aangesloten bij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren, inspringt op de sterke groei van het gebruik van internet op mobiele apparaten.
Lees verder »  Reageer »
3 mei 2013

Ondernemer wordt zelf incassobureau, incassokosten zelf ontvangen!

Vanaf vandaag kunnen ondernemers via Payt op een laagdrempelige en transparante wijze een incassotraject starten. De ondernemer heeft via Payt zelf grip op de financiële situatie, op de communicatie met de wanbetaler en kan het incassotraject op elk gewenst moment stopzetten. Dit komt de klantrelatie ten goede. De incassokosten zijn voor de ondernemer zelf in plaats van voor het incassobureau. Om de incassomarkt inzichtelijker te maken lanceert Payt tegelijkertijd het kennisplatform Zekerbetaald.nl. Hier worden voorbeeldcases gegeven van incassosituaties, wordt uitleg gegeven over het proces en komen onderwerpen als cashflow, debiteurenstand en verbetering van liquiditeit uitgebreid aan de orde, zo ook tips & tricks rondom (online) incasso.
Lees verder »  Reageer »
1  2  
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Brisk-index: 186.61 -0.43 %
Stijgers Dalers
Nedap 41.27  5.1 %
Nutreco 47  3.9 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
Altice 8.1  -12.1 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Air france - 10.98  -4 %
Meer beurs