Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
5 augustus 2010
 

50 procent korting op werkfruit tijdens nationale traploopweek

 
 

Van 27 september t/m 1 oktober aanstaande vindt voor de vierde keer de Nationale Traploopweek plaats. Gedurende deze week kunnen werkgevers hun medewerkers laten weten dat traplopen gezond is en de kans op diabetes type 2 aanzienlijk verkleint.

Speciaal vanwege de traploopweek geven diverse werkfruit leveranciers 50 procent korting. Aanmelding voor de werkfruit actie kan via deze website

Automatisme
Uit onderzoek blijkt dat werknemers vaak uit automatisme de lift nemen, zonder er bij na te denken dat de trap een prima alternatief is. De traploopweek moet leiden tot bewustwording. Naast het plaatsen van promotiemateriaal kunnen werkgevers kiezen voor het plaatsen van een fruitbox. 

Korting
Bedrijven die zich via werkfruitonline.nl inschrijven, ontvangen van verschillende werkfruit leveranciers een offerte. Tijdens de traploopweek ontvangt men op het geleverde fruit 50 procent korting. Ook hebben de leveranciers promotiemateriaal beschikbaar.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken