Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
28 september 2017
 

Jan Linders ‘Best Gewaardeerde Supermarkt in Vers’

 
 

Jan Linders is uitgeroepen tot ‘Best Gewaardeerde Supermarkt in Vers’. Dat blijkt uit het GfK Formule Rapport 2017. De best gewaardeerde supermarkt in vers maakt dit jaar voor het eerst onderdeel uit van het GfK Formule Rapport.

Dit rapport is de nieuwe editie van het GfK Versrapport. Jan Linders ontving de prijs op basis van klantwaardering onder de zeventien grootste supermarkten en heeft overall de hoogste score.
 
Rapoortcijfers
Klanten geven in het onderzoek hun supermarkt rapportcijfers voor de aspecten: aantrekkelijke aanbiedingen, lage prijzen, kwaliteit/versheid, ruime keuze, presentatie en deskundigheid van personeel. Op kwaliteit/versheid (7,64), ruime keuze (7,63) en presentatie (7,63) krijgt Jan Linders de hoogste waarderingen.
Binnen vers worden verder drie categorieën onderscheiden: ’aardappelen groenten en fruit’ (agf), vlees en brood. Lidl heeft de best gewaardeerde agf afdeling. Emté wordt als beste gewaardeerd op vlees. Jan Linders is overall de best gewaardeerde supermarkt in vers maar krijgt ook de hoogste waardering voor brood.
 
De details per formule voor iedere versgroep en de verderde resultaten van het onderzoek staan in de komende editie van Foodmagazine die vrijdag 29 september verschijnt.

 
 

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken