Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
14 juni 2017
 

Slotenmakers lijden onder reputatieschade

 
 

Na de vele negatieve berichten over malafide slotenmakers, hebben zij flink wat reputatieschade geleden. Mensen zijn bang om opgelicht te worden en vinden het moeilijk om een betrouwbare slotenmaker te vinden.

Doordat de branche gemakkelijk te betreden is en er geen vergunningen vereist zijn, zijn er veel fraudeurs in de slotenmakers branche te vinden. De Vlaamse Slotenmakers Unie wil deze fraudeurs tegen gaan door vergunningen in deze sector in te voeren.  Hierdoor zal het alleen voor betrouwbare vakmensen mogelijk zijn om dit beroep uit te oefenen en weten klanten dat ze op de integriteit van de slotenmaker kunnen vertrouwen.
Volgens een Slotenmaker uit Mechelen is het belangrijk dat mensen totdat de vergunningen zijn ingevoerd, vragen of de betreffende slotenmaker een vergunning heeft en verzekerd is voor eventuele schade. Zo voorkomt u dat u in zee gaat met een oplichter en opdraait voor onnodig hoge kosten.
 

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken