Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
16 februari 2017
 

Zoektocht naar meest innovatieve marketingconcept weer gestart

 
 

Ieder jaar reikt BouwKennis haar BouwKennis Marketing Jaarprijs uit. De prijs gaat uit naar het meest innovatieve marketingconcept uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De inschrijving voor de Marketing Jaarprijs 2017 is geopend en daarmee is de zoektocht naar de winnaar van de nationale marketingprijs in de bouw officieel gestart.

Marketeers uit de bouwkolom kunnen hun concept tot 12 mei insturen via de website. De winnaar wordt gekozen door een professionele vakjury én professionals uit de gehele bouwkolom. De genomineerden en uiteindelijke winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs kunnen rekenen op aandacht en erkenning binnen de bouwsector.

Meedingen naar de BouwKennis Marketing Jaarprijs
BouwKennis is op zoek naar marketingconcepten die scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Marketingconcepten die aan deze criteria voldoen maken kans op het winnen van de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Tot 12 mei kunnen marketeers hun marketingconcept insturen met behulp van het inschrijfformulier.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
ADVERTORIAL
Frank van Marwijk, Michel Hoetmer, Asha Kalijan, Jan Vermeiren, Johanna Kroon en André de Waal. Lees de gratis artikelen van deze management best-seller auteurs op Managersonline.nl. Plus: handige checklists en het laatste managementnieuws!
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
Moed tonen op je werk, thuis en op straat is niet vanzelfsprekend. We horen regelmatig over de gevolgen van risicomijdend gedrag. In dit boek lees je over situaties waar moed is getoond ondanks risico's. Waar keuzes werden gemaakt die niet de makkelijkste, maar wel goed waren. Waar werd volgehouden ondanks tegenstand en tegenslag. Wat valt daarvan te leren?
Lees verderMeer boeken
ADVERTORIAL
Word nu abonnee van Brisk Magazine en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists en voorbeelddocumenten voor ondernemers. Klik hier om u te registreren.
BRISK-INDEX
AEX index: 495.66 -0.69 %
Brisk-index: 192.76 0.76 %
Stijgers Dalers
Arcadis 12.47  3.9 %
Nutreco 47  3.9 %
Gemalto 57.3  3.7 %
TNT express 8.45  -9.5 %
BAM groep ko 4.91  -1.6 %
USG people 17.2  -1.5 %
Meer beurs