Ondernemen met de beste ondersteuning

Nieuws

Hotelier: doe uw voordeel met een negatieve beoordeling

25 juli 2014 - Bij de beslissing waar de reis naartoe gaat, leggen hotelbeoordelingen op internet steeds meer gewicht in de schaal. En vaak zijn negatieve beoordelingen in de online gemeenschap voor potentiële klanten een reden om een ander hotel te kiezen.

Hotel.info heeft nu de hotelbeoordelingen van de afgelopen twee jaar geanalyseerd en komt tot de conclusie dat de meeste ergernissen van hotelgasten eenvoudig te verhelpen zijn.

Zie negatieve recensies als verbeterpunten
De zomervakantie staat voor de deur, de vakantie is geboekt, de voorpret groeit. Veel gasten nemen mooie herinneringen mee naar huis en leggen deze vast in de vorm van een positieve beoordeling op internet. Desondanks kan het een keer voorkomen dat een gast een haar in de soep vindt. Maar juist negatieve beoordelingen geven de hotelier de gelegenheid de dienstverlening en hygiëne te verbeteren en zo de gasttevredenheid te verhogen.

Top tien
Hotel.info heeft de kritiekpunten in de recensies sinds 2012 geanalyseerd. Het resultaat: slechte dienstverlening, gebrekkige hygiëne en weinig keuze aan het ontbijtbuffet waren de belangrijkste punten van kritiek. De top tien kritiekpunten ziet er als volgt uit:
1. Aanvullende kosten voor internettoegang, parkeerplaats, ontbijt, enzovoort.
2. Gebrekkige dienstverlening
3. Keuze bij het ontbijt
4. Bed niet comfortabel genoeg
5. Vieze kamer
6. Onvriendelijkheid
7. Kwaliteit van het ontbijt
8. Geluidsniveau kamer
9. Algehele prijs-kwaliteitverhouding
10. Hotel kan niet waarmaken wat wordt beloofd

Doorsturen  |  Reageer  |  Nieuwsbrief

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Reageren

http://
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.