Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
5 mei 2014
 

Klanten verleiden begint op straat

 
 

Lijkt het maar zo of zien de meeste winkelstraten er hetzelfde uit? Een dag winkelen in Zwolle of in Hilversum maakt weinig verschil. De shoppende klant ziet dezelfde winkels met dezelfde look en feel.

Klanten laten zich graag verleiden en dat biedt kansen voor iedere ondernemer. Wie klanten op de juiste manier verleid, trekt nieuwe klanten en behoudt bestaande klanten.

Consumenten zijn uitermate kritisch bij het uitgeven van hun euro's. Het lijkt dan ook logisch dat retail bedrijven zich realiseren dat er 'gevochten' moet worden om de aandacht van de consument. Maar hoe doet u dat? Met prijzen stunten of de uitverkoop nog vroeger beginnen?

Verleiden en verrassen
Waarom niet uw potentiële klanten verleiden en verrassen. Het is veel leuker om te doen en kost beduidend minder. Potentiële klanten in koopstemming krijgen begint natuurlijk buiten. Want laten we het simpel houden: uw klant moet wel eerst binnen zijn voordat hij überhaupt een aankoop kan doen! Het is enorm belangrijk om op te vallen in de winkelstraat en mensen lekker te maken met uw etalage. Communiceer duidelijk wat u te bieden hebt en verleid. De Gouden Driehoek: straatbeeld, etalage en de eerste blik naar binnen zijn cruciaal voor succes.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken