Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
28 maart 2012
 

 
 

Traffic Radio breidt uit met een speciaal MKB programma voor en door ondernemers. Armand Landman en Marc Dijk houden de luisteraars voortaan tweewekelijks op de hoogte van het laatste nieuws vanuit ondernemersland in het programma ‘Slim Ondernemen’.

In het programma ‘Slim Ondernemen’ wordt stil gestaan bij alle facetten van het ondernemen. Met studiogasten, advies van deskundigen en tips van collega ondernemers. ‘Slim Ondernemen’ is elke tweede en vierde woensdag van de maand te beluisteren tussen 14.00 en 16.00 uur. 

Positief ondernemersnieuws
Het programma wordt gepresenteerd door hoofdredacteur van De Zaak Armand Landman en Marc Dijk, Trainer en Commercieel Directeur van de DIRECT Service Groep.
Co-presentator Marc Dijk van de DIRECT Service Groep: "In tijden dat ondernemers overspoeld worden met slecht nieuws, en een overheid die continu paniek berichten brengt, is het de hoogste tijd voor POSITIEF nieuws en kansen in een markt die nog steeds volop in beweging is. Niets leuker dan ondernemers en iedereen binnen een onderneming te kunnen inspireren. Ondernemen is niet voor bange mensen."

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken