Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Nieuws
1 maart 2012
 

1 maart: ook complimentendag voor bedrijven

 
 

Op 1 maart is het Nationale Complimentendag en stimuleren we het geven van complimenten. Maar bedrijven delven daarbij vaak het onderspit. Als het niet goed gaat, uiten we snel onze onvrede, maar complimenten blijven vaak uit. Zonde, want ook complimenten zijn een bron van inspiratie voor organisaties.

Voor initiatiefnemers Linda Schulte en Bart Flos een reden om hiervoor extra aandacht te vragen met een actie Compliment voor Bedrijven

Focus op het goede
Voor bedrijven betekenen complimenten een schat aan informatie over wat klanten precies waarderen in hun bedrijfsvoering. Negatieve feedback helpt om van te leren en door te verbeteren, maar positieve feedback zorgt juist voor een focus op het goede. Voor een bedrijf kan dit inzicht geven in welke diensten kunnen verbeteren en waar juist de nadruk op gelegd moet worden. 

Aandacht voor complimenten
Op Nationale Complimentendag, 1 maart, besteedt het ondernemerscollectief extra aandacht aan complimenten voor bedrijven. Door actieve stimulering op social media en internet hoopt Compliment voor Bedrijven meer aandacht te krijgen voor positieve erkenning voor het bedrijfsleven. Consumenten wordt opgeroepen te twitteren onder #cvb12 en ook op de website van het initiatief zal extra aandacht besteed worden aan de verschillende complimenten.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 

Gerelateerde nieuwsitems

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken