Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Evenementen
22 augustus 2017
 

Start-ups rechtstreeks in contact met top-influencers

 
 

Op één dag 50 relevante top-influencers ontmoeten die bepalend kunnen zijn voor de toekomst van je merk. Dat is het idee achter The Start-up Fair, een nieuw initiatief van Friends of the Brands, experts in influencer marketing.

Tijdens dit event op dinsdag 22 augustus krijgen 25 veelbelovende start-ups de mogelijkheid om zich aan een groep invloedrijke socials te presenteren. Dit zijn onder meer celebrities, vloggers, bloggers en journalisten met een grote online achterban. "De meeste start-ups hebben niet de financiële mogelijkheden om te investeren in marketing," zegt CEO Dionne Schulf van Friends of the Brands. "Met dit initiatief willen we startende merken op het gebied van beauty, fashion, lifestyle, gadgets en health een kans bieden om een vliegende start te maken, door ze rechtstreeks in contact te brengen met 50 social influencers uit ons eigen netwerk. Het is een unieke mogelijkheid om een persoonlijke band met deze influencers op te bouwen en je merk zo onder de aandacht te brengen bij hun miljoenen volgers."

Pitchen van product Start-ups kunnen zich vanaf nu voor dit event inschrijven. De ochtend begint met een aantal inspirerende masterclasses door succesvolle ondernemers. Daarna krijgen de starters uitgebreid de kans om hun merk en producten aan de groep influencers te pitchen. "Zo kun je deze vooraanstaande influencers onderdompelen in jouw merk en één-op-één met hen netwerken. Dat is marketing anno 2017," aldus Schulf. Aan het einde van de ochtend wordt de award uitgereikt voor meest veelbelovende start-up van 2017. Die krijgt een adviestraject van één van de ervaren ondernemers en mag eenmalig deelnemen aan het meest succesvolle eventformat van Friends of the Brands, The Gift Suite. Waarde? Maar liefst 4000 euro.

 
Doorsturen »  Nieuwsbrief »  

 
 
ADVERTORIAL
Frank van Marwijk, Michel Hoetmer, Asha Kalijan, Jan Vermeiren, Johanna Kroon en André de Waal. Lees de gratis artikelen van deze management best-seller auteurs op Managersonline.nl. Plus: handige checklists en het laatste managementnieuws!
Team Nijhuis uit Borne in trek bij grote internationale spelers
Team Nijhuis maakt opnieuw een flinke ontwikkeling door. Het digital marketing bureau uit Borne is door de wereldwijde marketingspeler HubSpot geselecteerd.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien word je tegengehouden door een gebrek aan tijd en middelen. Of je weet niet goed wat de eindklant wil. En veel collega’s schepen je af omdat zij hun nek niet willen uitsteken.
Lees verderMeer boeken
ADVERTORIAL
Word nu abonnee van Brisk Magazine en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists en voorbeelddocumenten voor ondernemers. Klik hier om u te registreren.
BRISK-INDEX
AEX index: 521.65 -0.11 %
Brisk-index: 274.36 0.35 %
Stijgers Dalers
Advanced met 26.84  5 %
Philips kon 32.23  4 %
Nutreco 47  3.9 %
Gemalto 44.15  -19.7 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Amsterdam co 25.85  -3.8 %
Meer beurs