Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Checklists
Door: Redactie Brisk Magazine

Checklist: Klantgerichte e-mailmarketing

E-mailmarketing: goed voor klantentrouw en voor de verkopen

E-mailmarketing is goedkoop, direct en meetbaar. Komt bij dat e-mail niet meer weg te denken is uit het dagelijkse leven en iedereen vrijwel dagelijks zijn of haar e-mail checkt.

Bovendien is marketing via e-mail heel makkelijk af te stemmen op diverse doelgroepen en kan deze vorm van marketing u waardevolle klantinformatie opleveren. E-mailmarketing is verder makkelijk aan te passen als blijkt dat iets wel of niet werkt. Zakelijk gezien is e-mail geëvolueerd van promotiemedium naar middel om klantentrouw op te bouwen en te behouden. Het kan echter ook nog steeds uitstekend dienst doen om klanten binnen te halen, mits u uw campagne zeer gericht inzet. 
 

Gratis toegang

Alleen geregistreerde abonnees hebben toegang tot deze pagina.

Registratie is volledig gratis en geeft u direct toegang tot het opgevraagde document of artikel en tot honderden andere checklists, contracten en tests & tools.

GRATIS REGISTREREN
 
Bent u al abonnee, vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in:
E-mailadres:
Uw persoonlijke wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?
 
ADVERTORIAL
Loopt het contract van een van u zwangere medewerkers binnenkort af maar wilt u haar het liefst in dienst houden? Bespreek samen jullie plannen om een goede samenwerking te behouden voor na de zwangerschap.
Bescherm uw data - infographic over informatiebeveiliging
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups.
Lees verderMeer boeken
BRISK-INDEX
Brisk-index: 239.28 -4.24 %
Stijgers Dalers
Nutreco 47  3.9 %
Arcadis 19.43  3.5 %
Ballast neda 0.31  3.3 %
TNT express 8.45  -9.5 %
Altice 8.19  -3.9 %
Advanced met 38.77  -1.7 %
Meer beurs