Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Boeken
9 augustus 2017

Denk als een startup

De veranderingen in de markt gaan almaar sneller en dieper, onder invloed van voortschrijdende digitalisering, complexer klantgedrag, nieuwe toetreders in het concurrentieveld en veranderende businessmodellen. De traditionele manieren van werken schieten steeds vaker tekort. Wie in de toekomst bestaansrecht wil hebben, moet daarom fundamenteel anders gaan denken. En daarvoor valt enorm veel te leren van succesvolle startups.

In dit boek laat Mike Hoogveld zien hoe je door te denken als een startup slimmer, wendbaarder, creatiever en innovatiever kunt worden. En hoe je daardoor sneller en meer waarde creëert voor de klant. Hij gaat onder andere in op cultuur, leiderschap en samenwerking en reikt concrete en direct toepasbare handvatten aan om niet alleen te denken, maar vooral ook te doen als een startup.

- De beste ideeën uit lean, agile, lean startup en Silicon Valley.
- Aan de hand van wetenschappelijke inzichten en vele praktijkvoorbeelden.
- Van de auteur van de bestseller Agile Managen.

Klik hier voor de inhoudsopgave en bestelinformatie.
 
Doorsturen »   RSS »   Nieuwsbrief »   

 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken