Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Boeken
15 december 2016

Factor MOED! - Durven kiezen en volharden in BV Nederland

Moed tonen op je werk, thuis en op straat is niet vanzelfsprekend. We horen regelmatig over de gevolgen van risicomijdend gedrag. In dit boek lees je over situaties waar moed is getoond ondanks risico's. Waar keuzes werden gemaakt die niet de makkelijkste, maar wel goed waren. Waar werd volgehouden ondanks tegenstand en tegenslag. Wat valt daarvan te leren?

Op een gedurfde, beeldende en lichtvoetige manier gaat dit boek in op het vermogen tot moed, oordeelsvorming, falen en volharding. Op een transparante en leerzame manier komt naar voren hoe moed eruitziet, en wat ervoor nodig is om moed te ontwikkelen. Dit boek reikt handvatten aan voor leiders, bestuurders, medewerkers en managers in elke organisatie om koers te houden in het veld van belangen en invloeden, dromen en obstakels.

De inhoudsopgave en het bestelformulier vindt u hier.
 
Doorsturen »   RSS »   Nieuwsbrief »   

 
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken