Ondernemen met de beste ondersteuning

Boeken
22 juli 2014

Verboden voor klanten, wij houden van fans

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid.

Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!

In dit boek vind je de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijg je waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.

Meer weten? Direct bestellen? Klik hier.
 
Doorsturen »   RSS »   Nieuwsbrief »