Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
23 december 2017

RWC verkleint belang in AMG

(ABM FN-Dow Jones) RWC European Focus Master heeft een kleiner belang in AMG Advanced Metallurgical Group gemeld. Dit bleek zaterdag uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 20 december 2017. RWC meldde een kapitaalbelang van 2,92 procent met een dito stemrecht.  Op 2 oktober 2017 dit jaar meldde RWC nog een kapitaalbelang van 4,35 procent met eenzelfde stemrecht. Opvallend is dat de Autoriteit Financiële Markten op vrijdag 22 december nog een melding deed dat RWC op 20 december een belang van 7,26 procent in AMG hield. Deze melding is inmiddels echter uit het register van de toezichthouder verwijderd.

Wet op het financieel toezicht
De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken