Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
20 december 2017

Beursblik: NIBC verhoogt koersdoel Holland Colours

(ABM FN-Dow Jones) NIBC heeft woensdag het koersdoel voor Holland Colours verhoogd van 72,50 naar 86,00 euro met een ongewijzigd Accumuleren advies.  Analist Johan van den Hooven meent dat Holland Colours profiteert van de gunstige marktomstandigheden en de bijdrage van nieuwe producten. Dit zorgt voor een versnelling van de autonome omzetgroei dit jaar. Daarbij is de Apeldoornse pigmentenfabriek volgens de analist goed op weg om binnen twee jaar een EBIT-marge van 10 procent te halen. Wel waarschuwde Van den Hooven dat hogere grondstofprijzen nog voor vertraging kunnen zorgen. NIBC merkte verder op dat de financiële positie van Holland Colours dusdanig "sterk en gezond" is, dat de autonome groei kan worden bekostigd en er tevens aanvullende kleine overnames kunnen worden gedaan. Van den Hooven verwacht dat Holland Colours de pay-out-ratio voor het dividend zal verhogen van 50 naar tenminste 75 procent. Het aandeel Holland Colours sloot dinsdag op 82,39 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken