Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
15 december 2017

Supermarktverkopen hoger in november

(ABM FN-Dow Jones) De omzet van  Nederlandse supermarkten is in november ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar gestegen. Dit meldde onderzoeksbureau GfK vrijdag. De omzet is in november met 3,2 procent gestegen tot 3,43 miljard euro. Per kassabon werd er met 23,98 euro 6,9 procent meer afgerekend, maar het aantal uitgegeven kassabonnen daalde met 3,5 procent. De supermarktomzet is in januari tot en met november met 2,9 procent gestegen naar 33,23 miljard euro. Het aandeel online omzet steeg daarbij van 2,1 naar 2,9 procent binnen de totale supermarktomzet. 

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken