Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
15 december 2017

Heineken gaat biermerk Mort Subite internationaal pushen - media

(ABM FN-Dow Jones) Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite internationaal in de markt zetten. Dit meldde het Belgische dagblad De Tijd vrijdag. "In Amerika, Azië en Europa zien we veel potentieel", zei Jan Bosselaers, de marketingdirecteur van Alken-Maes, dat eigenaar is van Mort Subite en onderdeel van Heineken. Het biermerk is momenteel te koop in twaalf landen. Nu het biertje de status krijgt van een internationaal Heineken-merk, zoals Affligem en Desperados, wordt dat aantal de komende jaren fors opgedreven", schreef de krant.  "Door zijn nieuwe status zal Mort Dubite binnenkort beschikbaar zijn in alle landen waar Heineken nu actief is. Dat is zowat de hele wereld", aldus Bosselaers. "Tot nu prezen we Mort Subite op eigen houtje aan in andere Europese landen. Nu krijgen we de steun van Heineken en zijn ijzersterke logistieke netwerk", voegde hij toe. "We rekenen op een verdubbeling van de verkoop van Mort Subite tegen 2022", besloot de marketingdirecteur.  Heineken sloot donderdag op een rood Damrak 0,2 procent hoger op 85,99 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken