Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
14 december 2017

Beursblik: Deutsche Bank verlaagt koersdoel Altice

(ABM FN-Dow Jones) Deutsche Bank heeft donderdag het koersdoel voor Altice verlaagd van 22,50 naar 17,40 euro met een ongewijzigde koopaanbeveling. "Altice is terug op aarde", constateerden de analisten van Deutsche Bank, nadat de Franse kabelaar een hoge vlucht nam met enorme overnames, vooral in Amerika. Op zich is de overnamestrategie van Altice geen verkeerde, betoogden de analisten, maar de zorgen over de schuldenlast maken dat Altice een wat realistischer benadering zal moeten hanteren. Deutsche Bank zette medio september een koopaanbeveling op Altice, nadat de koers 20 procent was gedaald ten opzichte van de piek in mei. "We hadden langer moeten wachten", concludeerden de analisten vandaag. De huidige waardering, het aandeel Altice sloot woensdag op 8,12 euro, biedt volgens Deutsche Bank een mooie koopkans. Door desinvesteringen zal de schuldenlast van Altice dalen, zeiden de analisten, en dit zal de zorgen van beleggers wegnemen.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken