Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
10 november 2017

Topman Michel Combes van Altice stapt op

(ABM FN-Dow Jones) Altice is van plan zijn management op de schop te gooien en kondigde onder meer het vertrek aan van topman Michel Combes. Dit maakte de Franse kabelaar donderdagavond laat bekend.  Combes wordt opgevolgd door Dexter Goei, die momenteel al CEO van Altice USA is en beide functies op zich zal nemen. Oprichter Patrick Drahi van Altice wordt voorzitter van de raad van bestuur, terwijl financieel directeur Dennis Okhuijsen ook de functie van CEO van Altice Europe zal bekleden.  De nieuwe bedrijfsstructuur is opgezet om de strategie van Altice beter te kunnen implementeren en om de operationele en financiële prestaties van de activiteiten te verbeteren.  De Franse kabelaar staat onder Combes al een tijdje onder druk. Afgelopen week werd de kwartaalrapportage van Altice flink afgestraft, nadat het concern de verwachting uitsprak dat het aangepaste bedrijfsresultaat dit jaar aan de onderkant van de eerder afgegeven verwachting van een hoog enkelcijferige groei zal uitkomen. Ook maken beleggers zich zorgen over de grote schuldenberg van het concern.  Het aandeel Altice sloot donderdag 9,7 procent lager. Het aandeel gaf deze maand al bijna veertig procent aan beurswaarde prijs. 

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken