Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
2 november 2017

Altice boekt hoger bedrijfsresultaat

(ABM FN-Dow Jones) Altice heeft in het derde kwartaal van 2017 een hoger aangepast bedrijfsresultaat geboekt op een licht lagere omzet. Dit bleek donderdag na het slot van Wall Street uit de kwartaalcijfers. "Onze prioriteit is de uitvoering van onze lange termijn strategie", zei CEO Michel Combes. Het aangepast bedrijfsresultaat (EBITDA) steeg 1,8 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder tot  2,4 miljard euro. Daarbij daalde het aangepast resultaat in Frankrijk met 3,2 procent, terwijl het resultaat van Altice USA met 12,8 procent steeg. In Portugal daalde het aangepast resultaat met 1,3 procent. Altice boekte het afgelopen kwartaal een 1,8 procent lagere omzet van 5,8 miljard euro.

Outlook



Altice mikt voor het hele boekjaar op een verdere groei van de autonome omzet. Het aangepaste bedrijfsresultaat zal volgens de kabelaar in 2017 aan de onderkant van de eerder afgegeven verwachting van een hoog enkelcijferige groei uitkomen. Verder denkt Altice circa 4 miljard euro te zullen investeren, zo herhaalde het concern. Het aandeel Altice sloot donderdag op een rood Damrak 0,2 procent hoger op 16,16 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken