Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
30 oktober 2017

Beursblik: consensus wijst op stabiele winst voor ArcelorMittal

(ABM FN-Dow Jones) ArcelorMittal heeft in het derde kwartaal van 2017 vermoedelijk een vergelijkbare winst geboekt als in dezelfde periode vorig jaar. Dit bleek maandag uit de door het staalbedrijf opgestelde consensus onder 20 analisten.  De consensus gaat uit van een bedrijfsresultaat (EBITDA) van 1.869 miljoen dollar. In het derde kwartaal van 2016 was dit 1.897 miljoen dollar.  In het tweede kwartaal van dit jaar behaalde ArcelorMittal een bedrijfsresultaat van 2.112 miljoen dollar. Het staalbedrijf gaf toen geen verwachting af voor het derde kwartaal. Wel zei topman Lakshmi Mittal dat zijn bedrijf op koers ligt om te voldoen aan de gestelde doelstellingen voor de komende jaren. ArcelorMittal maakt de kwartaalresultaten op vrijdag 10 november bekend. Op een licht hoger Damrak noteerde het aandeel maandag 0,9 procent hoger op 25,24 euro. 

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken