Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
12 oktober 2017

Beursblik: geen grote verrassingen bij Fagron

(ABM FN-Dow Jones) De omzetontwikkeling van Fagron was in het derde kwartaal conform verwachting, ondanks wat tegenslagen. Dit concludeerde analist Lenny Van Steenhuyse van KBC Securities donderdag. De omzet kwam afgelopen kwartaal uit op 103,6 miljoen euro, waar de consensus mikte op 106,1 miljoen euro. "De tegenslag in de Europese omzet werd gecompenseerd door een hoger dan voorziene groei in Zuid-Amerika", aldus Van Steenhuyse. In Europa kampt Fagron met achterstanden door capaciteitsproblemen bij externe laboratoria die de door Fagron ingekochte grondstoffen analyseren. "Het valt te bezien wat het verdere effect van deze vertraging is", aldus de analist. Verder zag Van Steenhuyse dat de groei in Noord-Amerika lager dan voorzien was. Aangezien volgens KBC Securities deze regio het meest van belang is voor de toekomstige groei van Fagron, is het belangrijk om in de gaten te houden hoe de markt zich hier ontwikkelt. KBC Securities heeft een Houden advies op Fagron met een koersdoel van 12,00 euro. Het aandeel Fagron sloot woensdag 1,4 procent hoger op 12,58 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken