Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Brisk Index
20 maart 2017

Talpa koopt meer aandelen TMG

(ABM FN-Dow Jones) Talpa Holding heeft meer aandelen Telegraaf Media Groep gekocht en daarmee zijn belang vergroot. Dit maakte het mediabedrijf van John de Mol maandag nabeurs bekend. Talpa kocht 37.253 aandelen TMG tegen een gewogen gemiddelde prijs van 6,50 euro. Het overnamevoorstel van Talpa bedraagt eveneens 6,50 euro per aandeel TMG. Met de aankopen komt het belang van Talpa in TMG uit op 26,65 procent. Vrijdag was dit nog 26,57 procent. Eerder werd bekend dat TMG een akkoord heeft bereikt met de combinatie Mediahuis en VP Exploitatie over een overnamebod van 6,00 euro in contanten per aandeel TMG. Afgelopen woensdag werd bekend dat de zaak die Talpa tegen TMG heeft aangespannen donderdag 16 maart in behandeling wordt genomen door de Ondernemingskamer van het gerechtshof Amsterdam. Talpa is het niet eens met hoe het overnameproces rondom TMG tot nog toe is verlopen. Het aandeel Telegraaf Media Groep sloot maandag op een rood Damrak vlak op 6,50 euro.

Bron: ABM Financial News
 
Doorsturen »  Reageer »  
 

 
 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken