Nieuwsbrief ›
Zoeken ›
Autonieuws
4 december 2017

Musk wil Tesla Roadster naar Mars schieten

Je kunt veel van Elon Musk zeggen, maar hij maakt zijn meeste dromen wel waar. Daarvoor hoef je alleen maar naar Tesla, SpaceX of Hyperloop te kijken. Maar wat we van zijn nieuwste project moeten vinden...

Het begon allemaal dit weekend op Twitter, waar Musk regelmatig opvallende uitspraken doet. Hij kondigde allereerst aan dat SpaceX volgende maand een nieuwe raket zal lanceren in Cape Canaveral: de Falcon Heavy, twee keer zo krachtig als voorgaande Falcon-raketten. "Een garantie op spektakel", aldus de Tesla-topman.Na het lezen van de tweede tweet viel onze mond pas echt open, want wat blijkt: Musk is van plan om met die Falcon-raket zijn Tesla Roadster naar Mars te schieten. "Ik zal Space Oddity draaien op de autoradio. het doel is Mars, dus mijn Roadster vliegt nog miljarden jaren door de ruimte, als 'ie niet ontploft bij de lancering."Het is nog niet bekend hoe Musk dat voor elkaar wil krijgen. We hebben zo onze twijfels over zijn plannen, want tot nu toe heeft geen van de SpaceX-raketten het tot Mars weten te schoppen. Musk kennende wordt alles uitgebreid vastgelegd, dus het wachten is op de lancering.Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op Kijk voor meer autonieuws en rij-impressies op www.autowereld.com.

 
Doorsturen »  Reageer »  Nieuwsbrief »  

 
 
Reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

Reageren

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de
code te wijzigen.
Meer dan 100 checklists
Word Brisk-abonnee en krijg gratis toegang tot meer dan 100 checklists voor ondernemers
Managersonline.nl
Het internetmagazine voor directeuren en managers
BOEKENNIEUWS
De Commerciële Revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die ingrijpt op je (commerciële) processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Je hebt vast al gemerkt dat:
- de technologie het koopgedrag van klanten totaal veranderd heeft.
- het verschil maken en onderscheidend zijn belangrijker zijn dan ooit tevoren.
- een nieuw commercieel paradigma is nodig om te overleven:
- je moet nu snel handelen, anders is je bedrijf ten dode opgeschreven.
Lees verderMeer boeken